fredag 7. november 2008

Perspektiv!

Nå har vi om perspektiv:D Dette er 1 punkts perspektiv..
Den øverste er i fugleperspektiv og den nederste er froskeperspektiv

Fp =Forsviningspunkt
H=Horisontlinje

1 kommentar:

Joakim Bergersen sa...

Hei!
Håper du har hatt det fint denne uka!? Neste uke er det prosjektuke med smykker som tema. Dere skal lage smykker i sølv og i glass. Fint hvis du ser litt på bloggene til de andre i klasssen din, du finner dem til høyre i min blogg: www.job-bvs.blogspot.com