Hei! Håper du har hatt det fint denne uka!? Neste uke er det prosjektuke med smykker som tema. Dere skal lage smykker i sølv og i glass. Fint hvis du ser litt på bloggene til de andre i klasssen din, du finner dem til høyre i min blogg: www.job-bvs.blogspot.com
1 kommentar:
Hei!
Håper du har hatt det fint denne uka!? Neste uke er det prosjektuke med smykker som tema. Dere skal lage smykker i sølv og i glass. Fint hvis du ser litt på bloggene til de andre i klasssen din, du finner dem til høyre i min blogg: www.job-bvs.blogspot.com
Legg inn en kommentar