skip to main
|
skip to sidebar
vea`s skoleblogg
fredag 7. november 2008
Perspektiv!
Nå har vi om perspektiv:D Dette er 1 punkts perspektiv..
Den øverste er i fugleperspektiv og den nederste er froskeperspektiv
Fp =Forsviningspunkt
H=Horisontlinje
fredag 26. september 2008
Meg:D
Hællææ xD
Navn: Vanessa Alder : 16
Bjørkelangen vgs -
Design og Håndverk
Nyere innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)
Bloggarkiv
▼
2008
(2)
▼
november
(1)
Perspektiv!
►
september
(1)
Meg:D
Om meg
veavan1dhb
Vis hele profilen min